fbpx

HR-helpdesk

Veel HR/PZ medewerkers in het midden en klein bedrijf worden overspoeld met arbeidsrechtelijke vraagstukken. De tijd ontbreekt vaak om elk vraagstuk uit te zoeken of om een strategie te bepalen. Hierdoor worden soms kansen gemist of worden problemen groter dan had gehoeven.

Daarom heeft ScheerSanders Advocaten een HR-helpdesk geopend. U krijgt snel antwoord op uw vragen voor een speciaal tarief. Onze HR-helpdesk is een laagdrempelige dienst beschikbaar voor alle HR/PZ managers en medewerkers in het MKB. Bij de HR-helpdesk kunt u terecht met al uw vragen gericht op HR en arbeidsrecht, of als u wilt sparren over deze onderwerpen.

Een paar voorbeelden:

  • mag een zieke werknemer wel nevenwerkzaamheden verrichten?
  • wat te doen met een disfunctionerende werknemer die zich bij discussie over het functioneren ziek meldt?
  • hoeveel is een vakantiedag waard?
  • heeft een werknemer recht op thuiswerk?
  • mag ik een camera ophangen bij de kassa’s?

Onze arbeidsrecht advocaten weten veel van deze vragen snel te beantwoorden omdat zij die in hun praktijk vaker voorgelegd hebben gekregen.

Wij kunnen u bovendien voorzien in verschillende standaarddocumenten die betrekking hebben op onder andere arbeidsovereenkomsten, reglementen, functioneren en beoordelen, ziekte en verlof en vaststellingsovereenkomsten.

Met deze snelle en laagdrempelige toegang tot overleg en advies over arbeidsrechtelijke kwesties, kunt u problemen in een vroeger stadium aanpakken en voorkomen dat deze onnodig escaleren.

Advocaten arbeidsrecht van de HR-Helpdesk

Betaalbaar

Wij ontwikkelden voor de HR-helpdesk een speciaal abonnement. Met dit abonnement kun u voor een vast bedrag per jaar voor een sterk gereduceerd tarief gebruik maken van deze dienst.

Daarnaast kunnen wij op ad hoc basis per vraagstuk vaste prijsafspraken maken, zodat u vooraf weet met welke kosten u rekening moet houden.

Bereikbaar

De HR-helpdesk is 5 dagen per week tijdens kantooruren bereikbaar. U kunt zowel telefonisch (070-3659933) als via e-mail (hr-helpdesk@scheer.nl) bij ons terecht. Door de snelheid van de HR- helpdesk verliest u geen onnodige en kostbare tijd en kunt u snel de juiste actie ondernemen! Want bijna in alle gevallen geldt dat voorkomen beter is dan genezen.

Wilt u meer informatie over onze HR-helpdesk of wil u uw bedrijf aanmelden, neemt u dan contact op met Frederike Werts of Irene Lansen.

Heeft u een advocaat nodig?

Neem contact met ons op!